søndag 9. januar 2011

Veggskilt

De er blitt veldig populære, disse metallskiltene med små, fine budskap. Jeg synes selv det finnes veldig mange "kloke ord", og to forskjellige varianter av disse skiltene fikk vi i julegave. Nå er de endelig kommet opp på veggen :) Dette fikk vi hos min snille søster & co., og det har fått en sentral plass i stua.
Og dette fikk vi hos Hilde & co. Det er hengt over et veldig gammelt speil vi har hengende på ene veggen i stua, der passet det så godt synes jeg.. Det kommer dårlig frem på bildet, men fargen på skiltet er egntlig litt sånn gulaktig - det har et "gammelt" preg liksom..
Grunnen til at jeg ikke viser bilde av hele veggen med speil og alt, er rett & slett fordi veggene i stua ikke er malt enda :( Så jeg vil ikke plage dere med å vise dem frem unødvendig.. Dessverre er det en del andre, viktigere prosjekt som må unnagjøres før det blir maling/oppussing av stua.
Både tidsskjemaet og pengboken må jo også være enige med oss før vi setter i gang :)
Psst: Ikke glem min give away, den finner du her.

Ingen kommentarer: