torsdag 27. januar 2011

Syke barn må òg ha frisk luft..

..så tross i litt feber tok jeg med meg godgutten ut en liten tur i ettermiddag, slik at han fikk prøve skøytene for første gang i år. Siden gårdsplassen vår er ganske stor, og min kjære også er syk (og ikke har strødd), så var det plutselig en ypperlig skøytebane utfor her!
På fredag startet det med at min kjære og godgutten ble syk, mandag sviktet også mitt imunforsvar, og på tirsdag var det lilletuppa sin tur.. Og når vi alle fire er hjemme (og innendørs) hele dagen - i mange dager - da blir det veldig kjedelig for ungene. Heldigvis har ungene vært høvelig god form selv om de har hatt tidvis høy feber. Vi voksne er på bedringens vei, og jeg håper det snart gir seg for ungene også.. -for det er kjedelig å være syk, spesielt når alle er syke samtidig..

Ingen kommentarer: