tirsdag 15. mars 2011

Vinterferie-besøk

I helga hadde tanteguttene mine vinterferie, og da kom de og mamma'n på besøk til oss. Vi hadde en kjempe-flott helg sammen, med mye kos og moro.
Når de kom, så hadde de med gaver til oss. Jeg fikk en eske med noen fantastiske sommerfugler som jeg kan bruke når jeg lager kort, og en flott gaveeske med to velduftene hjertesåper i :)
På fredags ettermiddag så kledde vi godt på oss, og dro på aketur rett oppi veien her.
"Unna vei, her kommer jeg!"
Siden vi hadde masse reflekser på oss, så ville blitzen ødelagt bildene fant vi ut...men når det begynte å skumres ute, så ble bildene ødelagt uansett pga. lengere lukketid uten blitz.. Jaja :)
Artig var det uansett!
Fra onsdag er det vinterferie her i kommunen, men vi vet enda ikke hva vi skal gjøre - om vi skal reise bort, eller bare kose oss hjemme.. Time will show..
Ønsker dere alle en flott uke :)

1 kommentar:

Lille`s hule sa...

Å ka skal dokk gjøre?