søndag 6. mars 2011

Endelig frisk!

Nå ser det ut som at lilletuppa er ferdig med omgansyken for denne gang..
Etter alt for mange dager innendørs var vi snare med å komme oss ut etter at frokosten var svelget i dag tidlig!
Først måkte vi veranda'en (kan ikke skjønne hva vi tenkte på da vi bygde oss enda større veranda i sommer..?), så oppdaget vi at nabo Vigdis også var kommet ut sammen med prinsessa si - så da ble det en liten aketur på oss jentene :)

Etter aketuren ble de med inn til oss, og mens jeg og Vigdis koset oss med en kopp te eller tre i sofa'en så satt jentene i vinduet å fulgte med på min kjære som brøytet gårdsplassen vår. (Lilletuppa til høyre i en deilig gul dress som min sin snille tante har strikket til henne!)

Og tror du jammen ikke at pappa'en til nabo-prinsessa kom bort en tur i kveld for å gi oss en smak av de bollene som de akkurat hadde bakt..? Rykende ferske, og nydelig gode!! Mmm...1000 takk :)

2 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Her snakker vi jammen meg GODE naboer!!

Ha en strålende uke!
klem fra
Kjersti

Vigdis sa...

Det har vært en herlig søndag! Godt at lilletuppa endelig var frisk så jentene kunne leke sammen :D
Både liten og stor her i gården hadde godt av litt luft, og et nabobesøk etterpå... Bra dere likte bollene, og det er bare å sette kryss i taket. For den dagen jeg sist lagde deig og bakte noe som helst eksisterer nok ikke i manns minne ;)