søndag 6. mars 2011

Endelig frisk!

Nå ser det ut som at lilletuppa er ferdig med omgansyken for denne gang..
Etter alt for mange dager innendørs var vi snare med å komme oss ut etter at frokosten var svelget i dag tidlig!
Først måkte vi veranda'en (kan ikke skjønne hva vi tenkte på da vi bygde oss enda større veranda i sommer..?), så oppdaget vi at nabo Vigdis også var kommet ut sammen med prinsessa si - så da ble det en liten aketur på oss jentene :)

Etter aketuren ble de med inn til oss, og mens jeg og Vigdis koset oss med en kopp te eller tre i sofa'en så satt jentene i vinduet å fulgte med på min kjære som brøytet gårdsplassen vår. (Lilletuppa til høyre i en deilig gul dress som min sin snille tante har strikket til henne!)

Og tror du jammen ikke at pappa'en til nabo-prinsessa kom bort en tur i kveld for å gi oss en smak av de bollene som de akkurat hadde bakt..? Rykende ferske, og nydelig gode!! Mmm...1000 takk :)

2 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Her snakker vi jammen meg GODE naboer!!

Ha en strålende uke!
klem fra
Kjersti

Vigdis ♥ sa...

Det har vært en herlig søndag! Godt at lilletuppa endelig var frisk så jentene kunne leke sammen :D
Både liten og stor her i gården hadde godt av litt luft, og et nabobesøk etterpå... Bra dere likte bollene, og det er bare å sette kryss i taket. For den dagen jeg sist lagde deig og bakte noe som helst eksisterer nok ikke i manns minne ;)