fredag 4. mars 2011

Her strikkes det...

...så både garnet og pinnene ryker! Nesten hvertfall.. :) Jeg har for tiden 4 forskjellige strikkeprosjekter liggende, men egentlig bare 1 som jeg virkelig jobber med.
Over ser du begynnelsen. Mønsteret og oppskriften forøvrig blir til oppe i hodet mitt etter hvert som jeg strikker, så dette kan jo bli spennende! Eller veldig enkelt og kanskje litt kjedelig.. Hvem vet? Ikke jeg hvertfall!

Planen er at det skal bli en veske. Så spørs det da, om jeg kommer til å klare å holde meg til den opprinnelige planen denne gangen.. ;)
Det meste jeg strikker, det bruker jeg Fritidsgarn til.. Rett og slett fordi pinner nr.3,5 og tynt lestegarn ikke er noe for meg og min pittelille tålmodighet! Jeg har en plan om å strikke litt tykke snurrelester, for da slipper jeg hælen (ser ikke for meg at det blir å gå særlig bra nemlig).. Er det ikke det det heter, sånne lester som er strikket som en tube..? Meeen...time will show..
Nå er det strikke- og familiekose-tid! Goood helg alle sammen :)

3 kommentarer:

Sidsel Veierland sa...

tusen takk for kommentar på bloggen min - tenkte at det var lenge siden du hadde blogga - så jeg stakk innom deg.
Men nei, jeg tok feil - du blogga som før, men du hadde ramla ut av blogg-rollen min!!!!! Nå er du lagt til igjen, og jeg gleder med til flere fine kort fra deg (suger til meg inspirasjon)
God helg!

Lille`s hule sa...

Tube leste ja :) utrolig grei oppfinnelse :)
Så bra at du hadde lakt ut bilde av Fritidsgarnet før da kom æ jo på at æ sku leit etter den oppskrifta tel dæ.....
Vi snakkast - plutselig :)

Anonym sa...

Blir nå spennende å se hva det blir til. Du skal kanskje tove siden du bruker fritidsgarn?

Måtte smile da jeg så bildet med nøstene, for der kjente jeg igjen tre av de fire fra egen samling fritidsgarn :)

Tvi tvi :)