fredag 11. mars 2011

Sy-skrinet mitt


Da jeg så dette sy-skrinet, så falt jeg pladask for det! For det er akkurat passe stort (eller lite om du vil) til de få sy-sakene jeg eier og har. I tillegg passet det fint oppå overskapene på kjøkkenet, der hvor det forrige (enda mindre) sy-skrinet mitt bodde inntil det fikk nye oppgaver her i livet..
Jeg er ikke den som broderer eller syr hvis jeg ikke må, bortsett fra med sy-maskinen da...for der ser man resultatet så fort at mitt utålmodige sinn kan tekkes :)
Men det er jo en stor fordel å ha en maskin som virker da...og det har ikke jeg!
Joda, av og til virker den - når den er i godt humør, men det er heller sjelden..
Det har vært en dame her å sett på den, en skikkelig flink sy-dame, men når selv ikke eksperten finner noe feil så hvordan i all verden skal jeg klare det??
Men når jeg engang i fremtiden får råd å kjøpe meg en ny, fancy sy-maskin, med masse ekstra duppeditter og sømmer på, da skal den brukes...tror jeg ;)

1 kommentar:

Vigdis sa...

sånn vil æ og ha! ;)
god helg til dåkker :D