onsdag 23. mars 2011

Snøklokker, og 1000 takk :)

Jeg vil bare få si 1000 takk for alle de fine kommentarene fra dere der ute i blogglandia, de varmer! Når jeg begynte å blogge, så trodde jeg aldri at andre enn ett par tre kjentfolk ble å gidde å lese det jeg skrev.. Men nå, nå har jeg 15 unike følgere (kanskje ikke så mange for dere, men hver og èn betyr mye for meg..). Det er også flere av dere som jevnlig kommenterer hos meg, og jeg blir like glad hver gang :)
I samme slengen vil jeg vise dere disse flotte snøklokkene jeg kom over på en bytur for en stund siden. På butikken var de utstillt i hvite likedan vaser som min blå-grønne, og der var de om mulig enda penere.. -men kanskje det hvite i blomsten kom bedre frem i denne..? Hvertfall kommer det hvite godt frem mot mine absolutt-ikke-hvite vegger ;)

2 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Bare kjekt å følge deg Anne! :)
Nydelige snøklokker i alle fall... Gleder meg til snøen er borte her.. og småblomstene kommer tittende frem..!!

Ha en fin-fin dag.
Klem fra Kjersti

Lille`s hule sa...

Ja det e kjæmpe koselig med komentara :)
Alle varmer like mye :)
No vente no bare æ på at middagen før 2 skal bli ferdig og at besøket kommer ;)
sees plutselig vænnen :)