søndag 5. juni 2011

Koselig konfirmasjonshelg

I helgen har vi vært hos min søster & co. i anledning konfirmasjon til eldste tantegutten min. Det har vært en trivelig helg med kjente og kjære som man ikke ser så alt for ofte, og jeg fikk tatt masse bilder. Men nå skal jeg kun vise dere kortet jeg laget til konfirmanten, og mini-scrappe-albumet han fikk fra oss.

I tillegg til smykket han fikk hos oss (som jeg glemte å ta bildet av), så hadde jeg puttet noen pengelapper inni kortet.

I albumet har jeg brukt samme "røde tråd" som i det forrige albumet jeg laget - alle kantene er raspet og svertet med mørk brun. Litt av en jobb, men når mottakeren blir så tydelig glad - så var det virkelig verdt det!

Mange av bildene jeg brukte ble også brukt i powerpoint-presentasjonen som ble vist under kaffen.. Så da tolker jeg det sånn at det er betydningsfulle bilder jeg har valgt :)

Og det er virkelig morsomt å lage noe personlig til de som setter pris på det.

Nå er det 3 år til neste konfirmasjon i nærmeste familie, og da går det slag i slag i fire år fremover...

2 kommentarer:

Dorteas lille verden sa...

Kjempe flott kort, og et superfint album:) Koselig med hjemmelaga gaver! Ønsker deg en fin fin uke:)

Vigdis sa...

Nyyydelig! Skjønner godt at han ble glad for det. Og tenk å ha en tante som legger så mye arbeid i det hun gir bort... Snille du!