mandag 2. august 2010

Grottebadet og hyggelig overaskelse :)


I dag har vi vært i Grottebadet å plasket, hele familien.
Det er første tur i basseng for lille-tuppa, å det var en suksess :)
Vi hadde det artig, både store og små!
På bildet ser du lille-tuppa og den splitter nye Grotty-bamsen hennes, den har hun hatt i armkroken fra hun fikk den når vi kom opp av bassenget :)

Når vi kom hjem og jeg sjekket bloggen var det en koselig melding der: jeg er blitt trukket ut til å få trøstepremie hos Min Vri :) Hun feirer at hun har rundet 100.000 besøkende. Så nå gleder jeg meg til å finne ut hva trøstepremien er.. ;)

1 kommentar:

Vigdis sa...

Gratulerer med premie! Tror ikke det er lenge til du får den heller ;)

Stas med basseng, prinsessa har bare vært i basseng en gang, og det er over et år siden, tror jeg...