lørdag 7. august 2010

En liten ferie-tur


I år hadde vi bestemt oss for at vi ikke skulle langt avgårde på ferie, men en liten ferie-tur måtte vi ha. Ferden gikk til Steigen - en alldeles nydelig plass - med flotte fjell og fin natur.

Mens vi var der fant vi ut at vi måtte ta runden rundt Engeløya. Da jeg fikk øye på denne flotte kirken, var det bare å beordre min kjære til å stoppe slik at jeg fikk tatt bilde :)

Mens vi var på ferie, så hadde eldste gutten til min kjære 14-årsdag,å dette måtte selvfølgelig feires. Å da måtte han så klart få kake! (Muffins regnes som kake, gjør det ikke..?)
Jeg hadde aldri før prøvd stekeovn i campingvogna - men nå vet jeg at den virker :)
Muffinsene ble fort spist opp, så det tar jeg som et tegn på at de var vellykkede.

1 kommentar:

Pittelitn♥ sa...

Åh, så fint dåkker ha hatt d på tur:D Nydelie bilda:)