tirsdag 20. desember 2011

Lilla blir rødt - for nå er det snart jul

I ettermiddag ble de lilla lysglassene i adventsstaken byttet ut med røde, og bord & kommoder fikk røde løpere kledd på seg :)
Tenk, bare 4 dager igjen til julaften...
Jeg har sikkert masse jeg burde gjort enda, men i kveld blir det ikke gjort noen ting! For det er da viktig å slappe av innimellom også..? Og bare la gleden over at det snart er jul synke inn..
Dessuten er det jo tirsdag i dag, og den o'store tv-kvelden for ho mor sjøl ;)

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Kos dæ masse med Tv-kvelden; godt når man e slik i rute, men jula blir rolig her, så jeg er langt fra "depressiv":O))
Nyt dagene framover også, klem fra meg;)

Sidsel Veierland sa...

i morgen håper og tror jeg, det blir den store vaske og rydde og gjøre unna det siste julestresset ....... i allefall er planen det;-)