torsdag 15. desember 2011

Julepost

I morgen er siste frist for å sende juleposten, hvis du skal være garantert at den kommer frem til jul.
Er du i rute?
Jeg har fått sendt noen pakker, mens resten ligger innpakket og klart for å sendes i morgen tidlig.
Endelig noe jeg er i rute med når det kommer til juleforberedelser... ;)

Julekortene er også klare! Her ser du årets siste hjemmelagde julekort fra denne adressen.. For nå må ermene brettes godt opp, og jeg må ta på meg ryddefingrene - eldste sønn i huset skal nemlig feire årets jul sammen med oss, og da må jeg rydde alle scrappetingene mine ut av rommet hans og ned i esker igjen. Noe som er en omstendig prosess - for der er det mye smått...egentlig generelt MYE, rett og slett :)
Men vi gleder oss til han kommer, for nå har han ikke vært her siden i sommer!
Nå skal jeg ta meg en liten bloggerunde, men så er det kveld & mørkt for meg.. Natta :)

2 kommentarer:

Lille`s hule sa...

Ingen heimlaga julekort fra vår adr i år...
blei dårlig med tid til det:/
Men de færdig produserte går i posten så snart æ e ferdig på jobb i morra:)
Skal prøve å kom oppom me litt julegava og muligens et julekort også, ferdig produsert sådan.... God Jul ;)

Sidsel Veierland sa...

julekortene er sendt avgårde, men kom på nå at jeg har en pakke som MÅ sendes i morgen .... Jeg har baka litt, vaska litt - og tenker alltid jeg burde gjøre mere, men, men - tenker at det er litt av sjarmen å stresse før jul ....