søndag 13. februar 2011

Gratulerer med morsdagen...

...til alle mamma'er! Og spesielt til min sin mamma - jeg er kjempeglad for at det er nettopp du som er mamma'n min :) Spent på hva som er i gaven?
Nå når mamma har åpnet den, så kan jeg avsløre at den inneholder en notatbok jeg har pyntet permen på, og en liten pung som kan brukes til nøkler, småpenger etc. Jeg har strikket flere slike punger før, men aldri pyntet dem før.. Idèen er hentet fra bloggen til Tovepia, som er myyye flinkere enn meg. For denne ble ikke helt som jeg hadde tenkt.. Jeg fant hvertfall ut hvorfor jeg ikke syr (med annet enn maskinen), det er rett og slett ikke noe for meg! :)


Kortet har jeg fortalt dere om i et tidligere innlegg, men slenger med et bilde nå også.

Selv ble jeg vekket av to gullunger, som kom med frokost på sengen til meg, gave og kort som godgutten selv har laget. Gjett at jeg ble glad!! :)



Inni gaven var akkurat det jeg ønsket meg, en "gammeldags" Dymo-maskin. Så nå skal det lages kort med slike lapper på :)

Ingen kommentarer: