tirsdag 24. september 2013

Dette har jeg puslet med siden sist :)

De siste par ukene har jeg hatt (tatt meg) tid til litt scrapping i kroken min om kveldene.
Hodet har boblet over av idèer, og noen av dem har jeg fått prøvd meg på.. Øverst er en bursdags-tag til en kollega som ble 30 år.

Her er en sak for å ha skrivesaker oppi, som en annen kollega av meg ønsket seg for å ha på kateteret på klasserommet sitt. Har blitt noen sånne i forskjellige varianter i det siste ;)

Dette er det første kortet på lenge som jeg har laget til eget bruk :)

Her prøvde jeg meg på en fargekombinasjon som jeg ikke har prøvd før. Synes resultatet ble ganske bra, grønt og lilla passer jo fint sammen...
(De to siste bildene er tatt i kjelleren med dårlig lys, derfor ble det så som så med kvaliteten...)

Ingen kommentarer: