fredag 5. juli 2013

Ferie sa du..?

I år har jeg lengere ferie enn jeg noen gang har hatt, men jeg har ikke tid til å ligge på latsiden av den grunn. For i mange år har vi snakket om å male stua, for der var det mørk panel før. Jeg skriver før, for nå er den gjemt under flere lag med maling - malt av meg, denne uken :)

Den dagen jeg begynte, så tenkte jeg "å nei, hva er det jeg har begitt meg ut på??". Men nå, når det kun gjenstår ett strøk til med maling på listene - så er jeg sååå glad for at jeg satte i gang!

For dette blir bra når vi blir helt ferdig - synd det er så lang tørketid på oljemalingen, ellers hadde vi vært ferdig i kveld. Men satser på at vi kan flytte inn i stua igjen i løpet av morgendagen :)
Jeg har også malt kjøkkenet, men det har jeg ikke tatt bilde av enda. Kommer plutselig!
Stua er malt med fargen 'klassisk hvit', og kjøkkenet er malt med 'lys syrin'.

1 kommentar:

Sidsel Veierland sa...

tenker du kommer til å glede deg enda mere over at du gjorde dette utover høsten ..... skikkelig sjau, man jammen ble det fint og da
Ha ei fin, fin helg videre