mandag 3. desember 2012

Gaver både til og fra

I et tidligere innlegg nevnte jeg at jeg skulle feire bursdag snart, men det har jeg utsatt til over nyttår av forskjellige grunner. Men selv om vi ikke har hatt festen enda, så drysset det likevel endel gaver på meg i løpet av helgen. :) Jeg fikk utrolig masse fint (ingen nevnt - ingen glemt), og selvfølgelig en del pepper... Så i år blir ribba godt krydret :)

De siste dagene har jeg pakket inn en del julegaver, og foreløpig koser jeg meg med det - siden det ikke er tid for å begynne å stresse med det riktig enda :) For når jeg står å svetter over innpakningspapiret natt til julaften med de siste julegavene, da er det ikke så mye kos lenger...det må jeg bare innrømme... Flere som har det sånn? Denne gaven er til julelotteriet på jobb - håper bare det er en dame som vinner den :) Men hvis ikke, så er det kanskje en kjæreste, søster eller en mor som får den i julegave. Ser ikke for meg at en mann vil bruke denne nemlig...men hva "denne" er, det kan jeg ikke vise dere før den er trukket i tilfelle noen av kollegaene mine er her inne å sniker :) Selv om jeg tror de fleste som jeg jobber sammen med sjønner hva det er...

Ingen kommentarer: