søndag 4. november 2012

Artig å variere litt

Nå for tiden er det ikke bare hekling av halser & oldemorsruter det går i, jeg fant plutselig ut at jeg også fikk til å hekle trekk til lysglass. Men så gikk jeg tom for tomme glass, så da måtte jeg finne på noe annet nytt...

...og da bestemte jeg meg for å prøve meg på å hekle en liten kurv.
Jeg har lenge hatt lyst til å hekle slike kurver, men har slitt litt med å lese oppskriften.
Så da var det jo veldig fint at en kollega av meg kunne forklare det til meg :)
Mens vi så "Senkveld" på fredagskvelden, så ble denne lille kurven til.
Litt feil her & der, men det retter jeg opp på neste kurv...
For at det blir flere, det er det ikke tvil om!
 
Hva har du gjort i helgen?

1 kommentar:

Gunnar Hustad sa...

Veldig flott, og produkter/gaver som bokstavelig talt varmer.