fredag 5. oktober 2012

Jakt, høst og besøk

Fra jeg begynte i ny jobb i midten av august, har jeg hatt ganske hektiske dager siden jeg ikke er helt ferdig i min gamle jobb enda. (Men for all del, jeg klager ikke. Jeg har jo tross alt valgt det selv.)  Men alle de jakt-turene jeg og mannen hadde tenkt oss på nå i høst har det blitt få av...
Men så er jo ungene mine så heldige å ha en veldig snill mormor - som setter seg på bussen og reiser i mange timer, for å komme hit til oss for å hjelpe til med barnepass når dagene til både meg og mannen blir lange.

Så hele forrige, og halve denne uken har vi hatt henne på besøk her hos oss.
Søndagene har jeg helt fri fra alt som heter jobb, og denne søndagen var ikke været så værst heller.
Og siden barnevakten allerede var i hus, så benyttet jeg og mannen sjansen til en aldri så liten jakt-tur.
Det var dårlig med rype i fjellet, men om ikke annet fikk vi oss en flott tur og noen timer alene-tid :)
Herlig!
 
 

Ingen kommentarer: