mandag 23. januar 2012

Superhusmor?

Jeg? Nei, så langt der i fra...
Jeg, som de fleste andre med full jobb, hus og familie med små barn, har til enhver tid minst tusen ting jeg burde gjort.
Enkelte ting haster mer enn andre, men det er slettes ikke sikkert det blir gjort med èn gang likevel..
Jeg liker å skrive små lister med ting jeg må gjøre, og krysse av etter hvert som det blir gjort - gir liksom en liten lykkefølelse for hver ting som krysses ut ;)
Men for hver ting som krysses ut kommer det som regel minst to nye ting på listen..

I skrivende stund sitter jeg å koser meg med en god kopp kakao, og etterpå har jeg en plan om å få laget et kort eller to. Med andre ord: I dag får husmorsyssler være husmorsyssler, for jeg skal kose meg! Det er viktig det også innimellom..
I ettermiddag skal jeg på jobb, og jeg er sikker på at husarbeidet ikke stikker av til i kveld...dessverre.. ;)

Hva er dine planer for dagen?

1 kommentar:

Vigdis sa...

Her går det i jobb jobb jobb, og turn med snuppa i ettermiddag. Så da tenker jeg sofan roper når det er kveld. Selv om jeg også skulle hatt en dag til kakao og kort ;)

Kos deg!