mandag 7. november 2011

Messeproduksjon og sparepenger

 I formiddag dekorerte jeg denne tennbrikett-boksen, jeg synes det passet så godt med engler på nå når det nærmer seg jul - samtidig som engler er noe man faktisk kan ha fremme hele året..
Jeg dekorerte den også på en litt annen måte enn jeg har brukt å gjort tidligere, og jeg synes denne måten å gjøre det på ble minst like fin - hvor jeg ikke har kledd hele boksen, men kun ett bredt "belte" midt på :)
Hva synes du?
Og i disse førjulstider, hvor pengene gjerne flyr avgårde, så kan det jo være greit å prøve å spare litt..?
Til kjedelige januar-regninger, ny fryseboks når den gamle ryker, ny komfyr siden den gamle steker skjevt, og andre slike "koselige" ting som dessverre er en nødvendighet..
Derfor forvandlet jeg dette syltetøyglasset til en sparebøsse!

Kanskje jeg må beholde den selv..?
Så får jeg heller lage noe annet spennende til julemessa :)

Ingen kommentarer: