søndag 25. september 2011

Frisk høstluft

I dag har det vært høstvær ute, mao ruskevær. Vi har vært en del ute, og ingenting er så deilig som å la frisk høstluft fylle lungene :)
Vi har vært på hyttebesøk hos gode venner og fått servert deilige vaffler til formiddagsmat, og etter at vi kom hjem har lilletuppa lekt ivrig i dukkestua si, med det nye, gamle, kjøkkenet som gudmora ordnet slik at hun fikk arve fra noen her i bygda. Bilder kommer - når jeg en gang får ordnet og shainet litt der..
Men selv om det enda er sponplater uten maling på veggene, og vinduet er av lett oppripet plexiglass, uten gardiner, men med duk på bordet,stortrives ungene der ute :) Så jeg stresser ikke så veldig med å pusse opp der ute, har viktigere prosjekter innendørs først.

Hva har du brukt søndagen til?

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Hørtes ut som en god søndag med trivelige sysler;)
Her har sola vært fram, så jeg har fått gått min tur og tømt noen krukker...kjenner frosten puster meg i nakken;)
Nyt ei ny uke, klem fra meg;)

Anonym sa...

Så koselig dag! Vi har vært i vogna hele helgen s å det var også mye utekos :)