søndag 8. mai 2011

Konfirmasjon til eldste sønn i huset

På fredag etter jobb satte vi oss i bilen alle fire, og kjørte 40 mil for å overvære konfirmasjonen til eldste sønn til min kjære.



Tenk at han er konfirmert nå.. -tiden flyr virkelig avgårde.. Han var jo bare en liten gutt når jeg kom inn i livet hans, og nå er han nesten voksen..


Selvfølgelig har jeg laget et kort til han.. I tillegg har jeg også laget et lite album til han, med bilder av bare han i. Og at han, som er en gutt på 14 år, skulle sette sånn pris på det, det hadde jeg aldri trodd..


Men han ble kjempe-glad for det :) Det varmet bonusmamma-hjertet mitt!

Siden det ikke var noe selskap etter selve seremonien, så viser jeg dere bare bilder av kortet og albumet her. Men vi har hatt en flott helg, med èn natt på hotell og èn natt hos foreldrene mine (de bor midt mellom oss og der konfirmanten bor til daglig). Deilig å kunne dele opp kjøringen over to dager..


Jeg har svertet alle kantene i albumet med mørk brun, pluss at jeg har raspet kantene på arkene og bildene før jeg svertet dem. Siden det var så mange forskjellige bilder og farger på sidene, så var det greit å ha en "rød tråd" gjennom hele albumet..

3 kommentarer:

Vigdis sa...

Det er så artig når "store gutter" setter sånn pris på det du har lagt masse tid og arbeid i.

Kjempefint var det iallefall!

Helle sa...

Sååå mye flott du har laga!

-Helle-

Lille`s hule sa...

Albumet va rå flott :)
Og finar in live ;)
Klæmz