onsdag 15. desember 2010

Hipp hurra x 3

I løpet av de siste to ukene har det vært 3 bursdager her i huset. Først ute var jeg, noe som ikke ble feiret noe særlig rett & slett fordi vi ikke har hatt tid enda.. -men èn dag, om ikke så alt for lenge.. :) (Selv om jeg ikke har feiret enda så har jeg fått masse flotte gaver - ingen nevnt, ingen glemt)
Så var det lillemann sin tur - og da var det bare å lage til fotballbursdag! For det må jo en ekte fotballgutt ha :) Det var en strålende fornøyd 7-åring som gikk å la seg den kvelden!
Så var det lilletuppa sin tur. Jeg hadde egentlig tenkt å lage en skikkelig rosa prinsessebursdag, men siden hun er mer opptatt av Ole Brum enn av prinsesser for tiden så ble det Ole Brum-bursdag. "Æ 2 år, æ 2 år" kunne den glade 2-åringen vår fortelle når hun krøp under dyna.. ;)
Så som dere kanskje skjønner, så er det mye pga. alle bursdagene i tillegg til juleforberedelser som har gjort meg litt fraværende her på bloggen i det siste.. -men jeg kommer sterkere tilbake, plutselig!
Ha en fortsatt fin dag alle sammen (",)

Ingen kommentarer: