torsdag 25. november 2010

For noen dager siden fikk jeg denne award'en hos min gode venninne og nabo Vigdis, med bloggen vigdisalbum. 1000 takk :)

Jeg må nå fortelle 3 ting jeg liker å gjøre, here it's come:


1. Være sammen med familien min! Aller mest barna og min kjære, men resten av familien min betyr også utrolig mye for meg..

2.Være ute i skog og mark sammen med familien min og gode venner! Det er helt utrolig hvor mye man kan kose seg utendørs, uansett årstid, med gode klær..

3. Krype godt ned i sofa'en med en god bok, pledd og gjerne en kopp kakao! ..og bare stenge resten av verden ute..

Jeg må også vise dere favorittbildet mitt.
Siden det egentlige favorittbildet mitt er av englebarna mine, og jeg ikke vil pubilisere gjennkjennelige bilder av dem på nett, så viser jeg dere dette bildet som er en god nummer to..:

Til slutt må jeg gi denne award'en videre til 3 andre...og det er ikke lett.. Skulle gjerne gitt den til flere jeg :)
Men denne gangen blir det disse tre:

-Lille. Hun er utrolig kreativ når det gjelder kortlaging og andre hobbyting, pluss at hun er en super gud'mor til min lillemann!
-Hilde. En god nabo som er fantastisk å stille opp når vi trenger barnevakt (ungene stortrives der oppe hos dem).
-Sidsel. Fordi jeg finner masse inspirasjon ved å lese bloggen hennes.

1 kommentar:

Lille`s hule sa...

Juhuuuu denna gangen skal æ få den me mæ ;)
Tusen takk snuppeluppa ;)