onsdag 15. september 2010

Jeg skal bare se...

Hvem har vel ikke gått inn i en butikk å tenkt jeg skal bare se, jeg skal jo ikke kjøpe noe..
Vel, det tenkte jeg også når jeg entret Fru Dahl sist lørdag. Men se her hva jeg fant...dette skiltet måtte bare bli med meg hjem!
Også denne fine sjokolade-boksen da.. Kanskje jeg får ha sjokoladen min i fred, uten at det er noen småfingrer som bare helt plutselig har puttet den i munnen...uten at noen aner hva som har skjedd med min sjokolade, den forsvant visst av seg selv den...hmm..
(Jeg kan jo hverfall få lov til å håpe på at jeg skal få ha den i fred)

2 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Bare sjå ja.. hihi.. Det er det eg pleie sei te Husfar.. Men eg kjeme jo ALLTID ut med nåke i påsen... :P

Vigdis sa...

hihi, da vet jeg hva jeg skal se etter når jeg kommer på besøk ;) Får passe på å komme når gullungene er i seng, så kanskje det er et håp om at boksen står på bordet?
Mandag skal jeg innom Celines hus. Og har INGEN planer om å bare se. Så det blir nok skummelt for visakortet...