torsdag 1. juli 2010

Smile :) :) :)


Siden det er skoleferie, å vi mener lille-mann er litt for liten til å være alene hjemme en hel dag, så er det godt å ha snille nabo'er som hjelper til med å se etter han når vi er på jobb.
Å i dag når jeg stod på jobb, så kom den snille nabo'en og lille-mann inn døra, å gjett hva de hadde med til meg?
Jo, denne flotte blomsten og dette nydelige kortet! (Jeg elsker sommerfugler)
Det var nesten så tårene kom med det samme, jeg ble så rørt.. (Snufs.. ;))

Å for å gjøre dagen enda mer perfekt, så lå det en pakke å ventet på meg i postkassen når jeg kom hjem!
For lenge siden svarte jeg på noen spørsmål i en konkuranse jeg fant på nett, hvor premien var solprodukter fra Aco til en verdi av kr.500,-
Jeg hadde absolutt ikke forventet å vinne, og når sant skal sies så hadde jeg vel egentlig glemt at jeg hadde vært med i konkuransen.. -så det var artig at jeg vant, jeg vinner jo "aldri" noe :)

I morgen reiser lille-mann på sin første ferie uten mamma & pappa, han skal nemlig være med min kjære søster på besøk til min mamma & pappa.
Han blir borte i 9 lange dager, men han blir nok å kose seg masse!!
Det blir nok jeg som blir å kjenne mest på savnet.. :'(

1 kommentar:

Vigdis sa...

Gratulerer med premie!
Får bare håpe sola finn veien tilbake til oss, så du slipper å spare den til neste år ;)