mandag 26. april 2010

Phu..

Aaah.. -nå var det deilig å bare synke ned i godstolen å trekke inn duften av nybakt brød og nyvasket hus.. En herlig blanding! :) Endelig har kroppen roet seg, etter en heller hektisk start på dagen. Begynte dagen med å forsove meg, ikke så mye, men for mye :( Jeg klarte akkurat å få ungene i b.hg. og på skolen til rett tid, så da var det bare å kjøre hjem å nyte en rolig frokost helt for meg selv :) Heldigvis begynner jeg sent på jobb i dag..
Ønsker alle en fin - fin dag videre :)

1 kommentar:

Vigdis sa...

Det høres fantastisk ut du :)
Jeg var hjemme fra jobb en helt time før barnehagehenting, så da ble det rene gulv på kjøkken og stue. (håper ikke barna var for skitne da dere gikk hjem i går...)
Og til en forandring ble vi møtt av grønnsåpelukt da vi kom hjem fra barnehagen. mmm!