tirsdag 22. februar 2011

Konfirmasjonskort gutt & jente

Dette kortet laget jeg til en gutt (kan ikke avsløre hvem enda), som liker brunt. Hvertfall likte han det før...håper han gjør det enda :)

Inni er det pengelomme med et passende motiv på. Som jeg har nevnt tidligere, så synes jeg det er vanskelig å lage kort til gutter i den alderen, men her klarte jeg meg høvelig bra :)


Jeg laget også ett kort til en jente-konfirmant, for hvem vet? Plutselig får vi bruk for det..

For det er alltids noen man ikke har tenkt på når konfirmasjonsdagen er der, og da er det greit å ha et kort klart :)

Jeg laget ikke pengelomme inni jente-kortet, men det går jo fint ann å legge en penge inni uansett..

Dette var siste presentasjon av kortene jeg laget i løpet av helga, på scrappe-treffet. Tilsammen ble det 5 kort, 3 tag'er, og ei bok. Brukbart det.. :) For utenom scrapping, så bestod treffet av masse skravling, litt spising, og runder rundt bordet for å hente inspirasjon og for å beundre de andre jentene sitt arbeid. Jeg gleder meg allerede til neste treff!

Ingen kommentarer: