lørdag 12. februar 2011

Gu'mor-pia mi 4 år!

En av gu'mor-jentene mine hadde bursdag i går, så i ettermiddag har vi vært i selskap og spist nydelig kake og drukket masse kaffe & brus. Her er kortet jeg laget til henne. Kanskje ikke helt typisk 4 års-kort, men men.. ;)
Etter at jeg pakket inn gaven, så skulle jeg egentlig ta bilde av den.. Men det glemte jeg.. Men innholdet derimot, det tok jeg bilde av!
Halsen (som også kan brukes som panneband) har jeg selv strikket, men tovet den ikke siden jeg var usikker på hvor stor den skulle være, så det får mamma'n hennes gjøre. Vottene skulle jeg også gjerne sagt at det var jeg som hadde laget, men de er det nok den snille mamma'n min som har strikket.
Jeg hadde bestemt meg for å pynte halsen med noen knapper allerede når jeg begynte å strikke den, men hadde sett for meg brune knapper.. -men vel inne på butikken hvor disse skulle kjøpes falt jeg pladask for disse nydelige lilla knappene! Og siden både kortet og innpakkningspapiret var lilla, så passet det jo godt med disse i lilla :)
Nå skal jeg skysse ungene i seng, for om en stund kommer naboene oppi bakken på kveldsbesøk. Så da blir det nok et glass vin eller to ;)

Ingen kommentarer: