tirsdag 1. februar 2011

Blomster & vinnerlykke :)

I dag var jeg og småtrollene innom blomster/hobbybutikken en tur, og godgutten hadde sååå lyst på denne gule ildtoppen for å ha på rommet sitt. Så det endte med at den ble med hjem :)
Gult er yndlingsfargen hans, men han er også glad i blått. Jeg synes blomsten ble fin på nattbordet, men det spørs om den får stå der natterstid.. -jeg har nemlig hørt at man ikke skal ha blomster på soverommet, fordi den stjeler oksygen.. Har noen av dere hørt noe om det?
Med hjem ble også disse flotte tulipanene, igjen var det fargen som avgjorde kjøpet..
Min kjære sa takk og smilte, så jeg håper han ble glad for dem :)
Og jeg fikk meg også en overraskelse når vi kom hjem, og jeg klikket innom siden til Nordsalten Hobbyklubb.. For der stod det at jeg var den heldige vinneren av deres utfordring, som bestod i å lage et morsdagskort i bretteteknikk. Hurra!!! :) Se bidraget mitt her. Det er første gang jeg er med på utfordring hos dem, men det blir garantert ikke siste gangen.

Ingen kommentarer: