søndag 1. januar 2012

Velkommen 2012


Året som gikk har vært et år til ettertanke for min del, så nå ønsker jeg 2012 velkommen - og håper at det nye året bringer mye godt med seg :)
Årets nyttårsaften ble tilbragt på andre siden av gjerdet, sammen med gode naboer/venner.
Det ble en koselig kveld, med nydelig mat og fornøyde unger (og voksne) :)
Lilletuppa lekte og koste seg sammen med naboprinsessa som er like gammel, og godgutten gikk å trippet mens han ventet på at klokka skulle bli tolv..
Og når den endelig begynte å nærme seg, og vi kledde på oss for å gå ut så var han mer enn klar!
Lilletuppa var, i år som i fjor, skeptisk til at de fine rakettene skulle smelle sånn...å da var det godt å ha en trygg pappa-arm å sitte på mens smellene var som verst.

Med dette vil jeg ønske alle dere ett riktig godt nyttår, og si takk for det gamle!
Jeg setter utrolig stor pris på at dere tar dere tid til å legge igjen noen koselige ord her i kroken min, det betyr mer enn dere aner :)

2 kommentarer:

Lille`s hule sa...

Godt nytt års klæm tel dokk alle sammen fra alle oss i fjæra ♥

Vigdis sa...

Nydelige fyrverkeribilda :)
Æ e mest imponert over treåringan som holdt sæ våken så lenge uten problem....