tirsdag 17. januar 2012

Det kommer en dag i morgen også...

...og akkurat dèt burde kanskje jeg ha tenkt på i ettermiddag før jeg snøret skøytene på både mine og godgutten sine føtter.. For jeg er redd for at morgendagen blir en dag sterkt preget av gangsperre for min del.
Men likevel, uansett hvor mye auu'e jeg får, så var det verdt det - skikkelig morsomt!
Og ikke minst var det koselig å gjøre noe gøy sammen med han som alt for ofte bare er flink storebror.
Så mens lilletuppa koset seg sammen med pappa'n, var jeg og godgutten ute å viftet med armene mens vi lekte Bambi på glattisen :)

2 kommentarer:

Sidsel Veierland sa...

ojoj,ikke værst.
Jeg har prøvd flere ganger, men skøyter er ikke noe for meg.
Ser du har kommentert vesten min. Tror du den er noe for deg? Tror ikke jeg kommer til å bruke den - får ikke til å ha den på på en ok måte, føler jeg.
Om du vil ha den, skal du FÅ den ......

Vigdis sa...

Artig! Du skulle sagt ifra på forhånd, så kunne jeg sneket meg til en liten kikk ;)