mandag 5. desember 2011

Messesalg

 I helga var det endelig klart for mini julemesse her i bygda - noe jeg har gledet meg til.
Men likevel ble det litt dårlig tid de siste dagene, så jeg fikk ikke laget alt jeg hadde tenkt.. -men tar det igjen til neste år ;)
 Her ser dere det jeg fikk solgt. Ikke akkurat noe å bli rik på, men det hadde jeg ikke noen forhåpninger om heller :)
 Det er utrolig mange som lager kort selv nå for tiden, så naturlig nok kjøper de ikke de som andre lager.
 Men litt salg ble det jo, og jeg er mer enn fornøyd!
 Bare det å få møte noen av de andre kreative damene i bygda, gjorde at helga ble vellykket på alle måter :)
I år blir det nok ikke sendt hjemmelaget julekort til alle i familien - men det er rett og slett på grunn av for få timer i døgnet.. Jeg skulle gjerne laget kort dagen lang jeg, men det er dessverre ikke tid nok til det..
Flere som har det problemet? :)

2 kommentarer:

Lille`s hule sa...

Jaaaa æ plages også med at det er alt for få timer i døgnet....eller egentlig så kunne æ ha tænkt mæ at hælga vara længer...sån ca 1 uka eller no sånt ;)
Sees i morra :)
Klæm

Anonym sa...

ja! i går måtte jeg innse at det blir veldig få hjemmelagde julekort i år. med tanke på at ingen er laget enda, og at jeg har et par syprosjekter som skal fullføres først. så i går gikk jeg til innkjøp av doble kort med motiv på forsiden. så får vi lime bildet inni. Litt hjemmelaget blir det jo. (for bildet har jeg jo "laget" selv, ikke sant?)

Jeg merker at lista ligger høyt når det kommer til å kjøpe noe andre har laget, og som jeg strengt tatt kan klare å lage selv. Men av og til må jeg innse at tida ikke strekker til. Så i helga kjøpte jeg et kjempestilig kort til nabogutten som blir åtte i dag. Gratulerer med dagen til han!

Vigdis
-www.vigdisalbum.com-