onsdag 7. desember 2011

Dørkrans, snø og juleforberedelser

Denne flotte dørkransen fikk vi hos mamma'n min før jul i fjor, men i år ble den ikke hengt på selve døra (det var så mye knot med å feste den) - så nå henger den i stedet ved siden av døra. Jeg synes den pynter like fint opp der jeg ;)
 Når jeg sto opp i dag tidlig, så oppdaget jeg at det har snødd i natt! Ikke mange cm, men nok til at det er hvitt ute - og da er jeg fornøyd. Jeg er ikke av den typen som må ha mange meter med snø, men jeg liker at det er hvitt ute når det tross alt er desember.. Det er også så mye mere og gjøre for ungene når de ute da, enn når bakken bare er steinfrossen, hard og mørk.
I dag har jeg endelig fått pakket og sendt mesteparten av julegavene som skal med posten, så nå kan jeg delvis krysse det av på To-do listen min. Litt senere skal jeg lete på pc'en for å se om jeg finner ett bilde av ungene som jeg kan bruke som julekort i år...for siden begge ungene nettopp har hatt vannkopper blir det ikke tatt julekortbilde i disse dager.
Er du i rute med juleforberedelsene?

Ingen kommentarer: