søndag 16. oktober 2011

Snake and butterfly

Endelig! Nå føler jeg at jeg er i gang med scrappingen igjen :) Så får vi se hva det blir ut av det etterhvert..


I kveld ble det i alle fall ett slange-kort med sommerfugl på.


Har tenkt på å lage dette kortet leeenge, men som vanlig ble det ikke som jeg hadde sett for meg :)


Inni måtte det også pyntes litt, ble så kjedelig med den mørke brune fargen.


Så det ble grønne felt for å skrive en hilsen på, pluss litt annet stæsj!


I desember skal jeg være med på en mini-julemesse å selge kort, så jeg tror jeg må henge i å produsere.. TTT (ting tar tid)!

Ønsker dere alle en flott søndagskveld :)

1 kommentar:

Vingesus og Julebrus sa...

Hei!
Takk for alle koselige kommentarer du legger igjen hos meg!! : )

Slangekortet var tøft!! Det er moro å scrappe og moro å gi bort hjemmelagede kort!

-Kristin-