torsdag 27. oktober 2011

Koselig

På mandag kom snille Vigdis med gave til meg :) Jeg fikk en blokk med 20 stk. 20x20cm mønsterark - med slike motiv som passer ypperlig til å lage gutte/manne-kort med!
Siden ungene enda var hjemme fra barnehage og skole på tirsdag på grunn av diverse basselusker, så passet det jo fint å prøve ut noen av de nye arkene.. Så jeg omregulerte spisebordet til hobbybord, fant frem bittelitt av scrappe-tingene mine, og satte ungene til å lage farsdagskort mens jeg laget to guttekort. Det ble en koselig formiddag, det kan jeg love dere :)
Her er bare ett av arkene brukt, gjett at jeg gleder meg til å gå løs på resten!
1000 takk, Vigdis :)

1 kommentar:

Vigdis sa...

Det ble veldig bra! Så arkene på Søstrene Grene, og visste med en gang hvilket spisebord de hørte hjemme på ;)