fredag 16. september 2011

En lørdag på fjorden

Forrige lørdag startet vi dagen med å dra på loppemarked, men jeg fant dessverre ikke noen gamle skatter.. -så etter å ha inntatt en lett lunsj der, fant vi ut at vi skulle ta oss en liten tur med båten siden været var så fint.

Jeg føler med ikke helt hjemme når det gjelder det våte element, som tidligere nevnt så trives jeg best med fast grunn under fotene.


Men når jeg først er kommet meg ombord, så går det som regel greit :)

Det ble noen koselige timer på fjorden, med litt fisking - men null fisk -..


Ungene storkoset seg, og det finnes jo ikke noe mer hærlig enn barnelatter :)

Som musikk i ørene på en mamma!


Denne lørdagen skal jeg på jobb, ellers har vi ikke noen spesielle planer..

Har du planer for helga?

Ps: Min kjære har tatt noen av bildene, så det var ikke bare jeg som var fotograf ;)

Ingen kommentarer: