mandag 26. september 2011

3 mursteiner

For en stund siden ble jeg endelig ferdig med den tredje, og siste, boken i Steig Larsson sin Milleniums-triologi. Bøkene er noen skikkelig mursteiner, med null bilder og masse tekst!
Men når jeg først begynte å lese...så skulle jeg ikke klart å legge dem fra meg..
Selv om vi har triologien på DVD også, og jeg så de med èn gang de kom ut, så synes jeg bøkene var spennende. Jeg gjorde det værtfall i rett rekkefølge: først film, så bok :)
Snart skal bøkene tilbake til søster, sin rette eier - og jeg skal snu Erica'en min litt rundt etter som hvor vinden kommer fra, sånn at den kanskje retter seg litt opp igjen..
Ønsker dere en fin uke!

2 kommentarer:

Pittelitn♥ sa...

Så arti! Har hverken lest bøkern eller sett filman, men har jo forstått at æ har gått glipp av nå ja..

Ha en fin dag :)

Vigdis sa...

og her trudde æ at du hadde lånt dæm hos mæ. på tide å våkne :D
men veldig bra bøker ja!