mandag 3. januar 2011

Oppbevaring av blader og kataloger

I fjor (!) var jeg på Clas Ohlsson en tur, og da kjøpte jeg med meg disse fine tidskriftsamlerne. Endelig skulle jeg få tømt bladkurven i stua, tenkte jeg, som ble brukt til oppbevaring av div. blader og kataloger...og som begynte å bli faretruende full.. Men ting tar tid.. Så i dag først har jeg endelig gjort alvor av planen min - og jeg ble så fornøyd! Mye penere med disse oppå kommoden på soverommet, enn med en masse løse blader i en overfylt bladkurv i ett hjørne i stua!
For at det ikke skal være noen tvil om hva hver perm inneholder, så har jeg merket dem med klistrelapper jeg skrev med Dyno-maskinen vår. Vi har båt, og min kjære har dykking som hobby - så da ble det en egen perm for hans blader. For en stund siden lekte vi med tanken på bygge nytt hus - og alle huskatalogene har nå fått egen perm. Mine interiørblader og småbarnsblader har også fått egen perm. Heldigvis kjøpte jeg to 4pk. med permer, så når disse er fylt opp har jeg fire til å ta av (som er likedan).
Nå skal resten av dagen brukes til litt småpusking i huset, før det bærer av gårde på jobb i ettermiddag - for nå er hverdagen her igjen!

Ingen kommentarer: