onsdag 26. januar 2011

Ny mobil og litt fra kjelleren vår

Her om dagen var lilletuppa uheldig å tippe et glass brus...over telefonen min! Den døde ikke helt, men tastene satt liksom litt fast etterpå, og i høytaleren ble det etter hvert mye skurr..
I julegave ønsket jeg meg en Nokia N8, men julenissen hadde visst ikke fått det med seg.
Men til alt hell kom den på tilbud på mandag, så i går ble det ny telefon på meg :o)
Det reklameres med at det skal være et veldig godt kamera på den, så i dag har jeg testet det. I den forbindelse får dere se bildet som henger på eldste sønn i huset sitt rom...

...bordet i kjellerstua...


...og sommerfugl-lysene på kommoden i kjellerstua...
Jeg tror nok bildene blir mye bedre hvis jeg tar bort plasten som beskytter linsen, men det tør jeg ikke gjøre før jeg har kjøpt noe annen slags beskyttelse til den. For det vil jo være utrolig kjipt å stripe den opp, slik at alle bilder i fremtiden bærer preg av utålmodigheten min..

Ingen kommentarer: