tirsdag 14. desember 2010

Kosehelg hos mamma & pappa

På fredag pakket vi koffertene og ungene i bilen, og kjørte til mamma og pappa. Det ble en koselig helg, nå er det jo en stund siden vi besøkte dem sist. (Jeg trenger flere dager - november ble bare borte for meg..) Torsdags kveld kom jeg plutselig på at jeg burde ha et julekort å gi dem, sammen med alle julegavene vi skulle levere. Så da var det bare å hive seg til i full fart å lage ett :) Jeg valgte å ha bildet av ungene på forsiden av kortet, noe som jeg selv synes ble ganske fint. Her er resultatet!
Blonden går helt rundt, og er "festet" med en knapp inni kortet. På baksiden fikk jeg brukt det kjempe-fine stempelet jeg fikk til bursdagen hos min snille venninne Lille - 1000 takk enda en gang :) Det vises litt dårlig på bildet, men det står "100% håndlaget av Anne E. Andreassen http://anneslillekrok.blogspot.com" på det.


Med oss i kofferten hadde vi også disse glassene som jeg hadde fylt med masse deilig bamsemums, og pyntet med en hjemmelaget etikett. Mamma og pappa ble kjempe-glade når gullungene ga de til dem :)


Ingen kommentarer: