onsdag 24. november 2010

Kort til en liten gutt

Her for en liten stund siden så var vi så heldige å bli invitert på kaffe i barndåpen til en hærlig liten pjokk. Siden kaffen som regel ikke er tidlig på morningen, så hadde jeg heldigvis god tid på formiddagen til å lage et kort til han...for jeg som som regel er tidlig ute med alt, jeg hadde nemlig glemt å lage kort (men gave hadde jeg husket :) ). Så det ble et veldig enkelt kort, men noen ganger er det like greit..
Når den samme hærlige pjokken var født, så laget jeg dette kortet som han fikk når vi kom på barselbesøk. Sammen med dette fikk han en bleiekake som jeg og Hilde laget, men den finner jeg ikke bilde av nå...men bildet er her en plass på pc'en, må bare lete litt...så det får komme senere :) Her ser du bilde av en annen bleiekake jeg har vært med på å lage.

1 kommentar:

Vigdis sa...

Det enkle e ofte det beste ;)
Nydelige kort!