tirsdag 14. september 2010

Min hemmelige fortid som tagger


Da jeg var liten og søt var jeg visst ikke like snill bestandig :)
For min kjære søster sin del var det bare å håpe på at hun hadde gjemt korekturlakken og sprit-tusjen godt nok når hun forlot huset.. -ellers var det stor fare for å finne spor etter dem på veggen på rommet hennes! Jeg skulle jo bare prøve jo..
På mitt eget rom var det plutselig blitt ett stort hjerte med mitt eget navn i - speilvendt.. Skjønner ikke hvordan det havnet der..??
Vel, jeg tror nok både storesøster og mamma har holdt på rive av seg håret i ren frustrasjon over hva jeg kunne finne på :)
Jeg håper bare ikke mine søte små engler har arvet tagge-genet fra meg.. :p

2 kommentarer:

Lille`s hule sa...

ha,ha,ha blir å flire godt vest englan dine har arva tagge genet ditt ♥

Pittelitn♥ sa...

Oi, oi, oi! Her kommer det frem! Hihi