mandag 27. september 2010

Erica

Fet

(Bildet er lånt hos plantasjen.no)

I formiddag har jeg bakt brød og sullet litt rundt i huset og gjort en del småting. Men mens brødene stod til heving kjente jeg at det hadde vært godt med litt frisk luft. Så da endte det med at de Erica-plantene jeg kjøpte før helga endelig ble plantet over i ett gammelt melkespann jeg har nedenfor trappen på huset vårt :) Mye mer dekorative der, enn oppå trappa i papirposen jeg fikk på butikken når jeg kjøpte dem.. Håper det stemmer det jeg leste om at Erica-planten blomstrer helt fra august til desember..

Men siden det regnet masse, skikkelig masse, når jeg var ferdig så ble det ikke tatt noe bilde med eget kamera...kanskje det kommer etterhvert, foreløpig får det duge med dette bildet jeg fant på plantasjen.no.

Ingen kommentarer: