lørdag 29. mai 2010

Farge: ROSA


Jeg fant ut for lenge siden at jeg skulle prøve å strikke en gave-pose, for å putte en vinflaske inni. Artigere med en hjemmestrikket pose enn en som du kjøper på butikken :) Dette er ikke avansert i det hele tatt, så det skulle passe godt for min ferdigheter når det gjelder strikking. Det var en god venninne som ga meg idèen, å hva er da bedre enn å strikke en sånn til nettopp henne..? Som sagt, det er lenge siden jeg fant ut at jeg skulle prøve meg på dette, men det er ikke fullt så lenge siden jeg kunne si meg ferdig med den ;) Med min tålmodighet var jeg passelig veldig kjempe-lei av rosa før den endelig var ferdig, så neste prosjekt skal ikke være ensfarget...

2 kommentarer:

Lille`s hule sa...

så fin så:)
Tusen takk og vin va nydelig:)
Den har æ og kjæresten akkurat drokke opp ;)

Vigdis sa...

Den va kjempefin!