mandag 6. januar 2014

Litt kreativitet

Dette kortet laget jeg i romjulen, til neste års julekortlager. Litt tidlig ute kanskje..? Men hvert eneste år får jeg for dårlig tid rett før jul til å lage julekort til alle jeg gjerne skulle laget til, og ellers i året mangler liksom julekortstemningen... Så da er kanskje løsningen å lage litt i romjula året før :)
Men det ble kun laget ett kort denne romjula, så det spørs om jeg kommer i mål i desember likevel...

Dette laget jeg til bursdagskort-lageret mitt, plutselig får jeg bruk for det :)

Juleklem-kortet laget jeg rett før jul, og det ble det siste hjemmelagde kortet som ble sendt jula 2013.

På nyttårsaften var vi bedt bort på middag, og som vertinnegave hadde jeg laget dette beltet til fire kronelys tidligere på dagen.
 
Ønsker alle et godt og kreativt nyttår :)

Ingen kommentarer: