søndag 15. desember 2013

Desember = bursdager

Lilletuppa er blitt 5 år! Hurra!!! :)

Barneselskapet holdt vi i leid lokale, så nå skulle hun endelig få invitere litt flere enn det vi har plass til hjemme. Noe hun var veldig glad for :)

Forrige uke hadde storebroren bursdag, og da leide vi også lokale. Han hadde en klar mening om hvilke farger det skulle være på fat osv. Helst ville han ha alt i svart, men heldigvis fikk jeg han med på at det ble best med hvit duk :)

Mamma lurte på om jeg kunne lage kort fra henne, slik at han fikk ett som han likte. Heldigvis slo dette godt ann :)

Kortet jeg laget fra oss var han også fornøyd med.
Men jeg synes det er helt utrolig at det faktisk er 10 år siden jeg satt med den lille nyfødte gutten min i armene... Huff, tiden flyr!
Men det er jo enda godt at det bare er barna som blir eldre - og ikke mamma'n :)

Ingen kommentarer: