søndag 17. november 2013

Tennbrikettbokser

I går var det julemesse her i bygda. Salget var det så som så med - men stemningen var bra og det var veldig morsomt å gå rundt å kjike på hva alle de andre flinke damene hadde laget/med seg.
Jeg hadde med meg bl.a. disse 4 tennbrikettboksene, og jeg har enda 3 igjen :)
Bildene er ikke de beste, jeg plagdes med zoomingen på kameraet - men jeg har værtfall fått tatt bilde av alle boksene.

Siden det er pyntet stort sett rundt hele boksen, så har jeg tatt flere bilder av hver boks for å vise hvordan jeg har gjort det.

Denne ble kanskje litt for sommerlig til å ha ved siden av vedovnen midt på vinteren...?

Men noen liker jo rosa hele året :)

Det som er det beste med slike messer er jo alle de koselige kommentarene folk kommer med om det man har laget.



Denne boksen hadde jeg kun pyntet på fremsiden, så den er helt svart ellers. Da kan man jo snu den, alt etter humøret ;)
 
Jeg kommer snart med et nytt innlegg, hvor dere skal få se de andre tingene jeg hadde med meg på messa, men i kveld får det bli med dette :)

Ingen kommentarer: