lørdag 17. november 2012

Bursdag, så snart blir det fest!


I slutten av denne måneden avslutter jeg tjue-årene, og da fant jeg ut at det kunne passe med en aldri så liten fest. Og når man vil lage fest, så er det jo greit å invitere noen gjester - ellers hadde det nok fort blitt kjedelig :)
 
Sist jeg ordnet i stand noe lignende, var da lilletuppa ble døpt. Jeg synes det var koselig, men samtidig ble det jo selvfølgelig litt stress.
Så når jeg nå bestemte meg for å legge litt mer i bursdagsfeiringen enn bare litt kaker i stua hjemme, så var jeg tidlig ute med planleggingen. Pluss at jeg blir å gjøre det veldig enkelt, men forhåpentligvis også veldig koselig.
Invitasjonene er også helt enkle, jeg har bare pyntet de litt med å sverte med sølv rundt kanten og rundet hjørnene med en hjørnestanser.
Så får vi se da, hvor det til slutt ender :)
Bruker du å feire bursdagene dine?


Ingen kommentarer: