søndag 14. oktober 2012

Kabeltrommelen min!

I ett par år nå har jeg gått rundt å gnålet om at jeg skulle hatt meg en passe stor kabeltrommel, som jeg kunne male og sette hjul på... Mannen ble kanskje litt lei av gnålet mitt, for plutselig en dag i sommer kom han hjem å sa: "Skal vi hente den dær kabeltrommel'n du vil ha?"

Klart vi skulle det! :)
Men så ble den stående vel og lenge, uten både maling og hjul - før jeg til slutt fikk ånden over meg og malte den. Nå er den flyttet opp på veranda'en, og de andre hagemøblene er flyttet inn i sjåen. Vinteren er jo rett rundt hjørnet, men kabeltrommelen skal få stå ute sånn at jeg har en plass å sette koppen med kakao når jeg nyter en fin vinterdag :)

Siden den er ganske stor og tung, så var det nok lurt å sette hjul på den.
Jeg lurte lenge på om jeg skulle male den hvit eller grå, men som dere ser så landet jeg på grå til slutt.
Etter hvert skal jeg legge noen einer eller noe sånt nede på trommelen, for nå ser det litt stusselig ut.. -men det blir ikke i dag :)

1 kommentar:

Sidsel Veierland sa...

fine trommelen- tror jeg må ha en sånn jeg og
Ha en fin ny uke